14 Mayıs 2015 Perşembe

Entel Dantel: Öylesine

   Sanırım sınav haftaları bitene kadar kitap yorumu yazmayacağım. Bir yarış atı olarak-evet, neredeyse tüm öğrenciler öyle zaten-, zurnanın zırt dediği yere geliyoruz yavaş yavaş.


   Küçük bir tavsiye, okulda sınavlara girmeden önce diğerleriyle formül üzerine tartışmayın :D

   Breaking Bad seyreden var mı aramızda? Size gelsin! :)

''Sorun ne baba?'' ''Hiç kahvaltı gevreği kalmadı...''

   Saçmalamaya devam...

''İnanmak istiyorum.''


   Bu arada, çekilişte belirttiklerimin üzerine, iki kitap daha bitirdim, not alayım: Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar? - Newt Scamender ve Korku (Düşman #3) - Charlie Higson. Şimdiyse Şah&Sultan'ı okumaktayım.

   Kendinize iyi bakın!


3 yorum:

  1. "Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar?" bu kitabı merak ediyorum yaa, nasıl? sevdin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap aslında J.K.Rowling'in-biliyorsunuzdur tabii ki de, neyse :D-. Kitapta çeşitli fantastik canavar türlerinin özellikleri anlatılmakta(bir nevi fantastik canavar sözlüğü bu kitap aslında) ve Harry ile Ron'un notları yer almakta-ki bu notları çok sevdim-. Kitabı da genel olarak sevdim. Harry Potter serisini okuduysanız bu kitabı da okumanızı öneririm. Çağlar Boyu Quidditch'i daha çok sevdim, eğer serinin bu iki yan kitabı arasında karşılaştırma yapacak olursam. Bu arada, uzun süredir Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar ile Çağlar Boyu Quidditch'in baskısı yoktu, ama artık yeni baskıları yapılmış halde, etiket fiyatı da altı lira. D&R'den alsanız bile cebinizi yakmayacak :D

      Sil