1 Kasım 2016 Salı

Cağaloğlu...

   Şu son birkaç ay içinde fazlaca kitap alışverişi yazısı yazdığım için, bu yazıyı yazmayı geciktirdim. Esasen kitapları alalı üç hafta oluyor. Halbuki aldığımdan bu yana da bloga başka yazı yazmadım, yani biraz mantıksız oldu aslında...


Yara, Demir Konsey, Elçilik Kenti - China Miéville: Eksik Miéville kitaplarımı tamamladım. Yara ve Demir Konsey, Yeni Croubzon üçlemesinin son iki kitabı. Elçilik Kenti ise, yazarın dilimize çevrilen son kitabı.



Kızıl Yıldız, Mühendis Menni - Aleksandr Bogdanov: Sovyet bilim kurgu romanlarının öncüsüymüş Kızıl Yıldız. Hem ilk oluşu hem de konusuyla ilgimi çekti. İlk kitabı okumaya başladım, ilginç gidiyor. Edit: Yorumları yazılmayacak.



Kitaplar ve Sigaralar - George Orwell: Bu kitaptan Biryudumkitap sayesinde haberim oldu. Orwell'in yazı derlemelerinden oluşuyor. Edit: Bloga yorumu yazılmayacak.

Genesis - Bernard Beckett: Aslında bu kitabı şimdilik almayı düşünmüyordum. Ama aradığım birkaç kitabı bulamadım ve o sırada bu kitap gözüme ilişti. Bu arada, kitabın kapağının parlaklığı... Neredeyse fotoğraftan çıkacak :P Edit: Yorumu yazılmayacak.

   Kitap yorumuyla dönme temennisiyle, hoşçakalın ^_^

2 yorum:

  1. Merhaba
    Bende geçen sene cağaloğluna gittiğimde Kızıl Yıldız, Mühendis Menni kitaplarını arkadaşlar göstermişti. Sovyet bilimkurgusu olarak ilginç bir hikayesi olduğunu söylemişlerdi. Bende bu sene yordam yayınevini fuarda görünce alayım dedim bu iki kitabı. Miéville kitabından da alacaktım, daha kendisini hiç okumadım. Bu sene okuyamam diye almadım belki ileride ama kendisine iyi diyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Kızıl Yıldız'a başlamıştım, ancak dikkat dağınıklığımdan bitiremedim, bir ara baştan okuyacağım. Sosyalizm temelli, ilginç bir kurgusu var.

      Miéville çok tuhaf bir hayal dünyasına sahip bir yazar. Kitaplarını her okuduğumda kendimi şaşırmaktan alamıyorum. Kurgusu kadar dili de başarılı. Tavsiye ederim.

      Sil