26 Kasım 2020 Perşembe

Entelkitap'ın Günlüğü, Sekiz Yılını Sağ Salim Atlatmış Durumda!

    Sanki bir önceki yıl dönümü yazısını daha dün yazmışım gibi... Yine cidden "sağ salim" mi diye sorabileceğim bir yıl olmuş yazı sayısı açısından, ama bu sefer en az dert ettiğim yıl diyebilirim. Çünkü şükür ki 2020 için mümkün olduğunca sağ salimim.

   Bir önceki yıldönümü yazısında yazacağımı belirttiğim bir iki yazı maalesef iptal oldu, çünkü zamanla detaylara hakimiyetimi yitirdim, dilediğim gibi bir şey yazamamaktansa hiç yazmamaya karar verdim. Sonradan eğer bu eserleri tekrar okur ve izlersem rafa kaldırdığım taslaklara ekleme yapıp yayınlayacağım, bakalım.

   Gelenek olduğu üzere, yazı sayılarına gelirsek:

İlk yıl: 162
İkinci yıl: 164
Üçüncü yıl: 108
Dördüncü yıl: 45
Beşinci yıl: 23
Altıncı yıl: 32
Yedinci yıl: 24
Sekizinci (bu) yıl: 11

    Yine seneye daha çok yazacağım umuduyla, hoşçakalın, sevgiler...


4 yorum:

  1. blogunuzun doğum gününü kutlarım! 8 sene dile kolay ama düşününce çok geçmiş geliyor. Umarım daha nice sağlıklı blog doğum günleri kutlarsınız :) Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, üzerine düşündükçe sekiz sayısı imkansız bir büyüklükmüş gibi gelmeye başladı :D

      Çok teşekkür ederim, umarım siz de daha nice seneler boyunca yazmaya devam edersiniz, çok keyifle okuyorum yazılarınızı :3 Sevgiler!

      Sil
  2. Önceden herkes bloglarına kitap yorumları yazardı artık herkes ınstagram kullanıyor ve derinlemesine inceleme okuyamıyoruz. Uzun süredir bende bakmıyordum bloglara. Sonra bir gezineyim eskiden takip ettiklerimi dedim ve çoğu bırakmıştı. Entelkitabın hala burada olması beni mutlu etti. Ve bende ki yeri ayrı. Bana kitap yollamıştınız çok değerli bir anı olarak kaldı bende. 4-5 yıl oldu sanırım ya da daha fazla da olabilir....Beklenmedikti ve çok ince bir davranıştı. Teşekkür ederim. Umarım severek yazılarınızı yazmaya devam edersiniz. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram konusunda haklısınız, aslında belki de ben çağın gerisinde kaldım :D Ancak blogta kendimi kısıtlamaksızın, dilediğimce yazabilmem bana motivasyon sağlıyor. Umuyorum ki bu şekilde yazmaya devam edeceğim ^^

      Sizde öyle bir anım kalmış olmasına çok sevindim. Ben teşekkür ederim bu içten yorumunuz için :') Çokça sevgiler...

      Sil