12 Kasım 2017 Pazar

Entel Dantel: Brian Buie

   Bloga ne yazsam ne yazsam diye düşündüm, bugün bloga bakan bir arkadaşım "Yalnız sen aylardır boşlamışsın burayı, Hoşuma Yapışanlar ile Entel Dantel'i hele, tarihlere bak" dedi, dedim hakikaten öyle... Ve bir kez daha, Aralığın Onu'nun yazısını erteleyerek başka bir yazıyla karşınızdayım. (o yorumu yazacağım bir gün, cidden. inşallah. kitabı yanımda getirdim. sekiz ay oldu biliyorum.)

   Nasıl bir yazı yazacağımı düşünürken resim dosyasını açtım, gözüme Brian Buie'den bir karikatür çarptı, ben de dedim diğer karikatürlerine bakıp hoşuma gidenleri derleyeyim bir. Nineteen Letters Long'dan tüm karikatürlere ulaşabilirsiniz.











   Ben gidip büyük bir aldırmazlık ve keyifle mayonez sürm-öhö! yorumu ertelemeye devam edeyim...

2 yorum:

  1. Ya şimdi ben erebosu okudum ve etkilendim saeculum mu alsam komplo mu karar veremedim yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben Saeculum'u okumanızı öneririm. Onun kurgusunu daha çok beğenmiştim. Ayrıca, Komplo'nun ikinci kitabı da daha yeni çıktı. Serinin son kitabı ne zaman çevrilir bilinmez. Eğer serilerin tamamlanmasını beklemekten hoşlanmıyorsanız Komplo'yu okumanız uzunca bir süre devam kitabı beklemenize sebep olabilir...

      Sil