6 Şubat 2019 Çarşamba

Leyleğin Getirdiği

   İdefix'ten neler almışım hele...


Kötü Haber - Edward St. Aubyn: Patrick Melrose serisinin ikinci kitabı. Daha seriye başlamadan bile ikinci kitabı okumak aklımda vardı, zira dizi uyarlamasının ilk bölümü bu kitabı temel alıyordu ve oldukça çılgıncaydı.

Bay Binet - Ayşe Acar: Yüzyıl serisi hakkında olumlu yorumlar duyup merak ettiğim bir seri. 14.90 kampanyasından almıştım kitabı. Ara sıra tekrar indirime giriyor, şuan da indirimde almak isterseniz.

Ceberut Martin - William Golding: Çıktığı gibi gözüme kestirdiğim bir kitap olmuştu Ceberut Martin. Hayatta kalma mücadelesi teması pek sevdiğim temalardan. Buna ek olarak, arka kapakta bahsedilen gerçeklik-gerçekdışılık çatışması da ilgimi ayrıca çekti.

   Ve geliyoruz şimdi gönlümün efendilerine...

   Eğer vaktinde yazabilmiş olsaydım sizlere Patrick Ness'in çıkacak olan iki kitabını haber verecektim birkaç ay önce (hımmm, neredeyse yarım yıl önceymiş). Kitaplara bakmıştım. İç geçirip, kim bilir ne zaman okurum, demiştim.

   Bir gün o iki kitabın D&R'da satışta olduğunu gördüm. Hem de imzalı. Diyordum yok yahu, nasıl imzalı olsun, yanlış girmişlerdir. İndirim oranı %15'ti. Aslında günümüz fiyatlarına göre kitaplar neredeyse aynıya, hatta daha ucuza denk geliyordu. Ancak yine de o denli para harcamayayım deyip bağrıma taş bastım.

   Ve sonra kitapları İdefix'te %40 indirimli gördüm! İndirim kodu da vardı hem. Haykırdım, tutmayın beni!..

   Kimse tutmadı tabii, niye tutsunlar. Ve kitaplara kavuştum, o güzelim kitaplara... İmzalı olacaklarına gerçekten inanmıyordum ancak vallahi de imzalı çıktı. En sevdiğim yazarlardan birinin iki imzalı kitabına sahip oldum. Düşündükçe hayret ediyorum.



And The Ocean Was Our Sky - Patrick Ness: Moby Dick öyküsünü tersyüz eden bir kitap bu. Baskı kalitesi de muhteşem; şömizi ayrı cildi ayrı güzel. İllüstrasyonlara değinmiyorum bile. Kuşe kağıda basılmış. Şuan ziyadesiyle şekilci konuştuğumun farkındayım. Ancak bunları şunun için söylüyorum, böylesi kaliteli baskıya sahip bir kitabı, bizim yayıncılarımızdan indirimle bile yetmiş liradan ucuza görebileceğimizi sanmıyorum maalesef. Gelinen nokta epey üzücü. Bir de not düşeyim, şuan İdefix'te yarı fiyatına kitap, üstüne indirim kodu da kullanabilirsiniz.

Release - Patrick Ness: Adam Thorn'un bitmek bilmeyen bir günü ve o gün yaşananların doğurduğu sonuçlar. Kitabı okudum, yorumunu da yazmak üzere kolları sıvadım. Umuyorum ki yakında paylaşırım sizinle. Edit: Yorum.

   Geriye kaldı son bir leylek yazısı. Onu ne zaman yayınlarım bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder