26 Haziran 2018 Salı

Leyleğin Getirdiği

   Uzun bir süredir internetten kitap almıyordum, elimin altında halihazırda okunacak çok kitap olduğundandı. Ama ufak bir kaçamak yaptım...

   Kitaplar BkmKitap'tan.


Büyücüler Zamanı - Cressida Cowell: Ejderhanı Nasıl Eğitirsin serisi ile kendisiyle tanışıp çok sevdiğim Cressida Cowell'ın yeni kitabı! Hint Cevizi'nde görmüştüm haberini ilk, çok sevinmiştim, ancak o zaman henüz Türkçeye çevrilmemişti. Çevrileceği konusunda da pek bir umudum yoktu açıkçası, görünce gözlerime inanamadım :P

Ufuk - Scott Westerfeld: Westerfeldciğimin yeni kitabı bu da. İngilizcesinden okumayı tercih ederdim ancak ucuza bulamıyordum. Esasında bu kitabı da birkaç ay önce, başka bir arkadaşıma hediye alırken yüzde elli indirimde görüp eklemiştim sepete.



Uzaktan Kumandalı Kız - James Tiptree Jr.: İthaki bilimkurgu klasikleri serisinin görece yeni çıkan kitaplarından, antikapitalist ve feminist bir distopya olarak geçiyor. Yorumu hemen hemen hazır. Edit: Yorum!

İşte İnsan - Michael Moorcock: Aynı seriden. Yazarın Elric serisinin ilk kitabı da elimde bulunmakta ama henüz okumadım. Sanırım yazara başlamam bu kitapla olacak. Edit: Yorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder