13 Eylül 2018 Perşembe

Leyleğin Getirdiği

   Bir arkadaşım için hediye alacaktım, e kargo bedava gelsin madem, diyerek birkaç kitap da kendime aldım. İlk defa da Eganba'dan alışveriş yapmış oldum.


Buzul Çağı - Nicolas de Crécy: Buzul çağının ardından arkeologlar, atalarının izlerini araştırmak üzere yolculuğa çıkmışlardır. Aldıklarımdan ilk okuduğum bu oldu, yakında yorumunu da yazarım diye umuyorum. Edit: Yorum!

İnsomnia Café - M. K. Perker: Daha önce hiç Perker'den bir eser okumadım, bu güzel bir başlangıç olabilir gibi geldi. İçinde insomnianın adının geçişi bile benim için yeterli. (bir kitabı okumak için çok mu basit bir şart acaba :P) Edit: Yorum!

Popüler Kült - Ezgi Aksoy: Özellikle korku sinemasında kemikleşmiş kimi temaların kökeninden bahseden bir kitap. En azından bildiğim kadarıyla öyle. Ancak konu sayısı ve sayfa sayısı açısından düşününce pek de derinlikli bilgi sağlayabileceğini sanmıyorum, olsun.

5 yorum:

  1. Buzul çağını mwrak ettim... Yorumunuzu bekliyorum bu arada da takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ İnsomnia Café'yi de okuyup Buzul Çağı'yla ortak yorum yazarım diye düşünüyorum.

      Sil
    2. Planım değişti :P Ayrı bir yorum yayınladım, iyi okumalar.

      Sil
  2. güle güle oku :)
    eganba dan memnun kaldın mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Memnun kaldım. Kitaplar tertemiz durumdaydı, büyük baloncuklu poşete konulup da gönderilmişti, bir de paketin içinden minik bir hediye defter çıktı. Stokta olan kitapları sipariş verildiği gün hazırlayıp kargoya veriyorlar diyebilirim.

      Sil