26 Şubat 2015 Perşembe

Kitap Heberleri

   Duyduk duymadık demeyin, Puslu Kıtalar Atlası'nın çizgi romanı geliyor!


   Şu linkten İlban Ertem'in kitabı nasıl ve neden uyarladığını okuyabilirsiniz. Şu linke de bakmanızı tavsiye ederim.

   Açıkçası, Puslu Kıtalar Atlası'nın çizgi romana uyarlandığı haberini okuduğumda çok heyecanlandım, alıp okumayı muhakkak istiyorum! Verdiğim ikinci linkte çizgi romandan bir sayfayı bulabilirsiniz. O bir sayfada bile, kitaba vuruldum diyebilirim :D Yalnız çizgi romanla ilgili hoşuma gitmeyen bir nokta var, neden İlban Ertem'in adının yanında İhsan Oktay Anar yazmıyor ki? Arka kapak yazısında bir cümlede Anar'ın adının geçmesi yetmez ki ama, sonuçta kitabın orijinali Anar'a ait.

   Neyse, heyecanla 13 Mart'ı bekliyorum.

   İkinci haber de...


   Düşman serisinin üçüncü kitabı çıkmış! Enem enem, heyecandan gideceğim bu gidişle :D Edit: Yorum!

   Bu arada, blogu biraz ihmal ettiğimin farkındayım, çok kitap yorumu var yazılacak. İnşallah yarından itibaren düzgün bir şekilde yazar, yayınlarım yorumları.

   Bitirmeden önce son bir not daha düşeyim, eski kitap yorumlarıma baktım da, birkaç kitaba nasıl o kadar yüksek verdiğime hayret ediyorum veya ne demeye okuduğuma :D Beğenilerimin birkaç senede değişmesi tuhaf geliyor(çok büyük çaplı bir değişim olmasa da). Bir de önceden, okuduğum kitabı beğenmesem de bitirirdim. Artık kitabı beğenmediysem bırakıyorum, bitirmeye zorlamıyorum kendimi. Bu sebeple düşük puan verdiğim kitap sayısı epey azaldı. Neyse işte, bu da bir bilgilendirme :D

   İyi günler efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder