7 Eylül 2013 Cumartesi

Tazecik Kitap Yorumu: Kuralsız - Veronica Roth


   Serinin ilk kitabı olan Uyumsuz'un yorumu burada.

   Tris ve müttefikleri Bilgelik rejimini yıkmak istiyorlar. Hem saklanmak için, hem de kendilerine yardımcı olabilecek kişiler bulabilmek için Dostluk topluluğuna sığınıyorlar.

   Kitap sonsuz tekrardan oluşuyordu resmen. Tris ve arkadaşları bir topluluğa sığınırlar, sorun çıkar, başka topluluğa sığınırlar, gene sorun çıkar, başka topluluğa sığınırlar, falan filan. Tris Dört'le tam yakınlaşır, derken Dört'e anlatmadığı sırları gelir aklına, uzaklaşır, sonra gene yakınlaşır, gene araları bozulur, ıvır zıvır. Bir de kim müttefik, kim düşman sorunu var. Kimin dost, kimin düşman olduğu kitapta o kadar çok değişen bir şey ki, bir süre sonra o kadar çok sürpriz olması kitabı sıradanlaştırdı.

   Kitap hakkında daha fazla şey anlatabilmek isterdim, ancak aklıma kitaptaki tekrarlardan başka bir şey gelmiyor. Bir de Tris'in yardım önerilerine aldırmayıp depresyon durumunda olduğunu hatırlıyorum.

   Kitaba dört puan veriyorum, ki o da kitabın bir süreklilik, bir değişkenlik içinde olması sayesinde. Gerçi yazdığım yorumu okuyunca ''Ben niye dört vermişim ki buna?'' da dedim :D Her neyse. Herhalde zaten Uyumsuz'u okuyup beğenenler, bu kitabı da okuyacaktır :D

Puan: 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder