27 Ağustos 2013 Salı

Kitap Heberleri

   Tudem ve Delidolu'nun katalogları çıkmış! Buradan Tudem'in kataloguna, ve buradan da Delidolu'nunkine ulaşabilirsiniz. İlgimi çekenlerin katalogdaki sayfalarını aşağıya iliştirdim. Yalnız, onlara geçmeden önce, bir şikayetim var! Bendeki resmen tüm Tudem kitaplarını Delidolu yeniden basmış, çok sinir oldum. Çünkü kitapların boyları farklı oluyor arkadaş! Bu özellikle serilerde çok sorun oluyor benim için. Hele Patrick Ness'in Kaos Yürüyüşü serisinin kapak tasarımları bile değişmiş. Kitaplarla ilgili en sinir olduğum şey de zaten, serilerin kitap kapaklarının birbiriyle uyumsuz olmasıdır. Oh, içimi döktüm. Şimdi kataloglardan sayfalar :D





2 yorum:

  1. Dehşet Hikayeleri çok ilginçmiş. Sepete attım hemen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun ilk kitabını bitirdim sayılır. Hoş bir kitap, ancak orada yazdığı gibi +10 yaş için, biraz çocuksu. Yine de okuduğum kadarıyla, ben kitabı çok sevdim, orijinal hikayeler. Çizimler desen harika :D

      Sil