2 Temmuz 2014 Çarşamba

Entel Dantel: Aynı Anda İki İşi Yapmak

   İki işi bir arada yapamayanlardan mısınız?

   Buyrun, yanıma bekliyorum...

   Ne zaman birisi benim iki işi birden yapamadığımı görse ve sebebini sorsa-sanki durum ortada değilmiş gibi- ve ben de birden fazla şeyle aynı anda uğraşamadığımı söylesem, şöyle iğrenç bir espri yapmak zorunda hissediyor o kişi kendini: ''Niye öyle ki? Yoksa sen yürürken aynı anda sakız çiğneyemiyor musun, hihehööö''. Çiğneyemiyorum kardeşim. Iıy, bir de yarım saat kendi esprilerine gülmüyorlar mı... Şu sevgili fenomen ''Grumpy Cat''in bakışlarından atasım geliyor:


   Bir de nedense, herkes benimle dalga geçmeye çok meyyal. Bunun sebepleri şunlar olabilir:
1- Alnımda ''benle dalga geçmekten çekinmeyin'' yazıyor da ben farkında değilim.
2- Geçtikleri dalgaları kaldırabileceklerimi düşünüyorlar belki.
3- Maksat pislik olsun (tüm dalgaların amacı budur, ama ikinci seçeneğin aksine empati kurmadan bu).

   Niye dalga geçiyorsun diye sorduğumda da cevap veremiyorlar, iyi mi? E, bir sebebin olaydı da, biz de sorunu çözüme kavuşturaydık.

   Her neyse, iki işi bir arada yapabildiğim durumlar var, ne var ki liste çok kısa, dört maddecik :D
1- Müzik dinlerken matematik testi çözme (başka ders olunca devreler yanıyor)
2- Müzik dinlerken günlük yazma (şarkıyı değiştirirken yazmaya devam edemiyorum)
3- Müzik dinlerken resim yapma (hızlı şarkı çıkarsa çizim hızımın ritmi bozuluyor)
4- Müzik dinlerken etrafı toplama (zaten onda da iki elin birden işle meşgul oluyor, radyoda ne çıkarsa artık, değiştirmek hak getire)

   Film izlerken patlamış mısır da yiyemem, ikisinden birisine yoğunlaşırım, dikkatim kaçar :D Müzik aleti de çalmayı beceremiyorum, hem notalara bakacan, hem aleti çalmaya çalışacan, ohooo... Keman çalacaktım bir de bir ara güya, daha akorlara parmağımı basmaya çalışırken yayı kaydırmakta zorlandığım düşünülecek olursa... Neyse susuyorum -çaktırmayın, notaları okumayı bilmiyorum...-

    Aaa, bir yeteneğe sahibim ama: Yürürken okumak!

   Bu Entel Dantel bölümünü de çok savruk kullanmaya başladım, bir sonraki bölümde Gleb Goloubetski'yi tanıtayım madem ^_^

   Günlüğe de yaz yaz da, monolog da bir yere kadar (blogta da zaten çok yorum geliyor ya :P).

3 yorum:

  1. Çok iyi anlıyorum seni -_- Ben de müzik dinleyerek yürüyemem mesela. Aslında mantıklı bir şey. Müzik -dolayısıyla kulaklık- duyma yetimi kapattığı için çevremdeki sesleri duyamadığımdan dengesiz oluyorum. Ama bunu birine söylediğimde dalga geçiyorlar -_- Film izlerken mısır da yiyemem ben senin gibi. :3 Ama bunun nedeni de yeme sesinin iç kulaktaki etkisinden dolayı filmi duyamamam *gülmektengözündenyaşgelmişifade* Neyse son satırda da seni anlıyorum bak, benim bloga da o kadar yorum geliyor ki anlatamam :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Yarabbim, ilk defa benim gibi biriyle karşılaştım O_O :D Yazdığın iki şey benim için de geçerli. Yürürken veya bisiklet sürerken, sadece gözüne güvenmemeli insan. Arkadan araba geliyor mu duyması lazım. Aslında film izlerken mısır yiyemememin bir sebebi de senin dediğin gibi sesleri duyamamam ama kitap okurken de yiyemiyorum mesela ben :D Heheyy, halimden anlayan biri bulduğuma çok sevindim yahu :D

      Sil