20 Eylül 2014 Cumartesi

Beyoğlu Sahaf Festivali

   8. Beyoğlu Sahaf Festivali'ne gittim dün!

   Şunları aldım:


- Suskunlar - İhsan Oktay Anar
- Amat - İhsan Oktay Anar

   Kitapların her biri onar liraydı. Gerçi bunu saçma buldum, çünkü kitapların hepsinin etiket fiyatı yirmi lira değil. Bazıları fazla ucuza gelirken, bazıları da yeterince indirimli olmuyor, ama nedir yani, bir iki liradan ölmem diyerek aldım dördünü de. Çok şükür, sıfır gibiler. Eğer sahaf festivalinde bulamasaydım, İletişim Yayınları'nın Cağaloğlu'ndaki yerine gidip alacaktım.

  Bu kitapları aldığım sahafla tartıştık bir de, iyi mi! Sahafta Neil Gaiman'ın Amerikan Tanrıları vardı, onun fiyatını sormamla konuşma başladı, sonra işler çirkinleşti diyebilirim, bir anda konuşma tartışmaya, hatta epey kaba bir tabirle sidik yarışına döndü. Allah'ım, ne saçmaydı ya. Biraz da gülünçtü doğrusu :D

   Festivalin fotoğrafını hiç çekmedim yahu, aklıma bile gelmedi. Ama iki yıl öncekiyle aynı düzen, o kadarını söyleyebilirim.

   Festivale ilişkin gözlemlerimi paylaşacak olursam da şöyle (ukitap'a yazdıklarımın aynısını kopyaladım, ne tembel bir insanım):

- Ortam güzeldi, sakindi.
- Şu son bir ayda çıkmış olanlar hariç, güncel kitapları bulmak mümkün.
- Nadir bilim kurgu kitaplarını pek göremedim, belki ben gelene kadar satılmışlardır :D Ama alacağım yoktu zaten.
- Fiyatlara gelirsek, eğer kitap sıfır veya sıfıra yakınsa yarı fiyatına veriyorlar. Eğer biraz yıpranmışa, haliyle biraz daha ucuza.
- İki sene önce girişte Beyoğlu Sahaf Festivali ve Nadir Kitap ayraçları veriyorlardı, yedi taneydi toplamda sanırım. Bu sene verilmiyor. Bir de, iki sene önce plak çalan epey sahaf vardı, dün ben gittiğimde ise sadece bir sahafta müzik çalıyordu, o da yeni şarkılardan. Biraz garipsedim bu sebeple.

   İşte böyle. Aslında iki sene öncesindeki sahaf festivalinin fotoğrafını koysam, fark pek anlaşılmaz ama, yapmayacağım öyle bir terbiyesizlik :D

   Eveet, başka giden var mı festivale?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder