3 Kasım 2014 Pazartesi

Entel Dantel: Of...

   Başlıkta da belirttiğim gibi, açık ve net: OF! Ne tembel bir insan oldum çıktım.Blogla fazla ilgilenmedim. Günlüğüme düzenli yazmadım. Çeşitli derslerden eksiğim var. Her şeyi fazla sallıyorum, sonra yaparım diyerek. Kendime bir çekidüzen vermem lazım.

   Kendime çekidüzen verme projesinin ilk basamağı olarak, bloga yorumunu yazmayı düşündüğüm kitapların bir listesini koyacağım aşağı. Bazılarının yorumları kısa olacak; o kitaplar hakkında ya yazacak bir şey bulamadığımdan, ya da alıntı paylaşamayacağımdan. O kitapların dört-beş tanesinin yorumunu aynı yazıya koymayı düşünüyorum. Birkaç seriyi de öyle yorumlamayı düşünüyorum.

    Seçmeceler'e sadece kitap fotoğrafları koymayacağım artık sanırım-zaten fotoğraflar da çok güzeldi, aman aman :P-. Okuma halleri tarzı fotoğraflar da ekleyebilirim.

    Sevdiğim filmlerle ilgili bir yazı yazmayı da düşünüyorum.

    Ressam tanıtımlarına başlayacaktım güya, ona da başlayayım bir ara :D

    Çeşitli hobilerimden de bahsetmek istiyorum yeni yazılarda.

    Bu arada, bu yazdığım son üç şey Entel Dantel bölümü için geçerli. Blogun sadece kitap bölümüyle ilgilenen ''Entel Dantel'' başlıklı yazıları pas geçebilir.

    Kitap listesine geleyim artık:
- Sevgili Salak Günlük serisi (eheheh) - kısa yorum
- Y: Son Erkek-Erkeksiz - Brian Vaughan - kısa yorum
- Hayvan Yemek - Jonathan Safran Foer - kısa yorum
- Einstein Bulmacası 2 - Jeremy Stangroom - kısa yorum
- Umut Bıçağı - Patrick Ness
- Hercule Poirot İz Üzerinde - Agatha Christie - kısa yorum
- Yeşil Yol - Stephen King - kısa yorum
- Taif'te Ölüm - Hıfzı Topuz - kısa yorum
- Hayaletin Hatası - Joseph Delaney
- Araba Sevdası - Recaizade Mahmut Ekrem - kısa yorum
- Bir Kayıp Denizci - Gabriel Garcia Marquez - kısa yorum
- Eyvah Kitap - Mine Soysal - kısa yorum
- Un Lun Dun - China Miéville
- Şark Ekspresinde Cinayet & Gizli Düşman Çizgi Roman - kısa yorum
- Nil'de Ölüm & Malikanedeki Esrar Çizgi Roman - kısa yorum

Edit: Yazmadım, yazmayacağım...

   Eh, en azından düzenli okuyorum, kendimi biraz da olsun avutabilirim. Sevgiler efenim, şu sınav haftası bitsin, blog boş kalmayacak inşallah. Bu arada, blogun iki yaşına girmesine yirmi üç gün kalmış. Ne de çabuk büyüyor :') :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder