26 Ocak 2013 Cumartesi

Leyleğin Getirdiği

   Bu aralar leylekler boş durmuyor! :D Yeni kargom Tudem Yayınları'ndan. Fotoğraf yarışması düzenlemişlerdi ve yarışmaya katılan herkese hediye yollandı. Benim de, çektiğim fotoğrafta modellik yapan kardeşime. Ama takvimi ben aldım. Veee, evet sayın takipçiler, Matched'ın Türkçe versiyonunun kapağını ilk bende görüyorsunuz! Aslında Gri Gölgeler Arasında ve Candor'un kapakları da var takvimde, ama tembelliğime geldi, çekmedim. Belki onların da kapaklarını ilk benim blogumda görmüş olacaktınız, neyse :D


2 yorum:

  1. Tanrım, Tanrım! Matched gördüm, Eşleşme gördüm orada! Tamam sakinim...
    Güle güle oku. Ama gözüm hep takvime takılıyor. Neyse. Sustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kardeşime gidiyor, ama ben takvimi aldığıma memnunum :D Eşleşme de çıksa da okusak baaaari :D

      Sil