26 Ocak 2013 Cumartesi

Leyleğin Getirdiği

   Bu aralar leylekler boş durmuyor! :D Yeni kargom Tudem Yayınları'ndan. Fotoğraf çekme yarışması düzenlemişlerdi ve yarışmaya katılan herkese hediye yollandı. Benim de, çektiğim fotoğrafta modellik yapan kardeşime :D Ama takvimi ben aldım. Veee, evet sayın takipçiler, Matched'ın Türkçe versiyonunun kapağını ilk bende görüyorsunuz! Aslında Gri Gölgeler Arasında ve Candor'un kapakları da var takvimde, ama tembelliğime geldi, çekmedim :D Belki onların da kapaklarını ilk benim blogumda görmüş olacaktınız, neyse :D


2 yorum:

  1. Tanrım, Tanrım! Matched gördüm, Eşleşme gördüm orada! Tamam sakinim...
    Güle güle oku. Ama gözüm hep takvime takılıyor. Neyse. Sustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kardeşime gidiyor, ama ben takvimi aldığıma memnunum :D Eşleşme de çıksa da okusak baaaari :D

      Sil