12 Mayıs 2015 Salı

Kazanan...

   Çekiliş bitti! Aslında yarın bitecekti, ama bir gün öne almak zorunda kaldım, üzgünüm. Yarın büyük ihtimalle çok yoğun bir gün olacak benim için, çekilişin sonucunu da açıklayamazdım bu sebeple. Eğer erken açıklamama darılan varsa, affola.

   Herkesin çekiliş hakkını (veya haklarını) bir excel dosyasına, yorum bırakma tarihlerinize göre kaydettim. Toplamda da 108 isim oluyor çekilişte. İsteyen varsa excel dosyasını mailine gönderebilirim. İsteyen de yorumlara bakarak kendi excel dosyasını oluşturup, kontrol edebilir (gerçekten yapacak başka işi yoksa :D).

   Ve kazanan...


   96 numara da sinem eser oluyor! Tebrikler, iletişim bilgilerinizi entelkitap@gmail.com adresine atabilir misiniz lütfen? :)

3 yorum:

  1. aaaaaa çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :) hemen bilgilerimi yolluyorum. sevgilerrrr :)))

    YanıtlaSil