19 Aralık 2015 Cumartesi

Seçmeceler


   Geçen hafta bu kitabı; Doğu Yolculuğu'nu okuyordum. Okuma düzenimin bozulması sebebiyle, gerekenden uzun bir sürede bitirdim kitabı maalesef.

   Kendimi gerçekten üzgün hissettiğim bir anda ne yapacağımı bilemeyip, kitabı okumaya karar verdim (bir haftada ancak yirminci sayfalara gelebilmiştim). Kitapta kaldığım yerdeki ilk cümleyi okuyunca, az daha koyverecektim kendimi:

   Çok değerli, bir daha geri gelmeyecek bir şeyi yitirdiğimizde, bir düşten uyandığımız duygusuna kapılırız.

2 yorum:

  1. Merhaba
    Bazı kitaplar ağır gidiyor. Romanlar gerçi hızlı gidiyor ama bazıları konu itibari ile ağır olabiliyor. Onun için birkaç kitap birden okumak bana daha mantıklı geliyor. Birinden birkaç sayfa okuduysam daha rahat okuduğum bir kitabı yanında mutlaka okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Ben de aslında son zamanlarda birkaç kitabı bir arada okuyorum. Doğu Yolculuğu içlerinde en incesi olduğu için onu taşıyordum okula. Ama Hesse okumak için de biraz sakin kafaya ihtiyaç duyuyorum, başka bir kitabı okula götürsem daha iyi olabilirdi. Ancak o zaman da, o anki halimi özetleyen o cümleye o anda rast gelemezdim...

      Sil