23 Kasım 2013 Cumartesi

Leyleğin Getirdiği

   Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba! Sınav haftalarımız sebebiyle bloga hiç yazamadım, çok özür dilerim. Şimdi bir Leyleğin Getirdiği yazısıyla karşınızdayım, bundan sonra da beş tane kitap yorumu gelecek inşallah :3

   Bu yıl, C.S.Lewis'in ölümünün ellinci yıl dönümü. Narnia Günlükleri de bu sebeple %50 indirimli olarak satılıyor. Zaten 25 TL üzerine de kargo bedava olduğundan, değmesinler keyfinize.

   Ben aslında Narnia Günlükleri'ni kütüphaneden okuyordum, ancak birisi ikinci kitabı cebe indirdiğinden dolayı devam etmek istemedim. Ya tam olsun, ya hiç olmasın :D Ve, çok şükür, böyle bir indirime denk geldim.


   Kitapların durumu harika. Zaten D&R'ın kocaman baloncuklu poşetleri var, onun içinde avize de gönderseniz bir şey olmaz. Bir önceki D&R alışverişimde kitaplarım biraz geç gelmişti ve -bu konusunda aşırı titizimdir- bazı kitapların köşesinde falan sıyrılma vardı. Ancak bu sefer bir gün içinde temin edip, kargoya verdiler ve iki gün sonra sabahtan elime geçti kitaplar-ki o gün bu gün oluyor- Kitaplar bir de fotoğrafta gördüğünüz üzere, plastik bir kap içinde, bu sebeple harika durumdalar. Çok memnun çıktım bu alışverişten.

   Bu arada, indirim hala devam ediyor, haberiniz ola!

Edit: Büyücünün Yeğeni yorumu için buraya.
        Aslan, Cadı ve Dolap yorumu için buraya.
        At ve Çocuk yorumu için buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder