27 Şubat 2013 Çarşamba

Leyleğin Getirdiği

   Belki görmüşsünüzdür, İlknokta'da ''Kış Kitap Günleri'' adı altında, kitaplar çok güzel indirimlerle satılıyordu. Ben beş tane İthaki kitabı aldım, hepsi de %40 indirimli. İşte aldıklarım...


   Yaşlı Adamın Savaşı, Hayalet Tugay, Son Koloni, Zoe'nin Öyküsü. Bir deee...



   Serinin birinci kitabı;  yani benim şuan okuduğum üç beş kitaptan biri olan Rüzgarın Adı gerçekten kalın ve ebatları da biraz büyük bir kitap. Ama o kitap kalınsa bu da ne artık... Bakınız :D



   Bilge Adamın Korkusu için ''kalın'' demek yetersiz kalıyor gerçekten :D

   Aslına bakarsanız Kiera Cass'ın Beni Seç kitabını da alacaktım ancak stoklarda kalmamış. Ben de Migros'tan aldım, hey gidi hey, nerelerden kitap alıyorum...

   Bir ekleme daha yapayım, Rüzgarın Adı şuan çok iyi gidiyor. Ne var ki okula taşıyamayacağım kadar ağır, bu sebeple sadece evde okuyorum, onun için pek yakın zamanda bitecek gibi değil. Bilge Adamın Korkusu'na ise sıra ne zaman gelir bilmiyorum.

Edit: Yaşlı Adamın Savaşı yorumu burada!
        Hayalet Tugay yorumu burada!
        Bilge Adamın Korkusu yorumu burada!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder