29 Temmuz 2015 Çarşamba

Cağaloğlu...

   Bugün ukitap'tan bir üyeyle bir takas gerçekleştirecektik (kendisiyle ikinci takasımız bu; ilk seferde 7-8 kitap takas etmiştik, oldukça iyi bir takastı). Bu sebeple Sirkeci'ye gittim. Patrick Ness'in Kaos Yürüyüşü serisinin ilk iki kitabını aldım bu takas sonucu. Bende aslında bu Kaos Yürüyüşü'nün ilk iki kitabı vardı, ancak kitapları elden çıkarmıştım. Sonra içim içimi yedi (deli ben) ve seriye tekrardan başlama kararı aldım. Neyse. Sirkeci'ye kadar gitmişken, Tudem'e girmemek olmaz dedim :D Şunları aldım(fotoğrafın kalitesizliği için üzgünüm):


Lanetli Zindan - Joseph Delaney: Esasında bir çocuk kitabı. Ancak kitabın yazarı Joseph Delaney olduğu ve kitapta çizimler bulunduğu için kitaba gönül koydum. Şuan kendisi kitaplığımda, mutluyuz.

İnsan Denen Canavar - Patrick Ness: Hazır ilk iki kitap elime geçmişken seriyi tamamlayayım dedim. Ne var ki, aslında ikinci el olan ilk iki kitap, bu aldığım sıfır kitaptan daha düzgün durumda! İroniye bak. Normalde ben kendim seçerdim kitapları, ancak bu sefer kitapçının verdiklerini aldım-listemi okudum ona sadece-, o da direkt en öndeki kitabı verince, maalesef bazı sayfalarının kenarları yırtık bir kitap denk geldi bana. Hemen poşete koyduğu için de fark edemedim. Kitaplardan birisinin arka kapağındaki kat izini fark etmiştim de, bu gözümden kaçtı, tüh. Okumaya engel değil gerçi, böyle avutayım kendimi. Edit: Yorum!

Hayaletin Cadıları - Joseph Delaney: Cadıları anlatan bir öykü kitabı. Arka kapakta serinin 14. kitabı olduğu yazıyor, ancak kitabı incelediğim kadarıyla, seriyi bitirmek şart değil bu kitabı okumak için. İlk altı kitabı okumak yeterli-kendim okuduğumdan demiyorum, son hikâyede altıncı kitaptan büyük bir spoilere rastladım, o sebeple-. Edit: Yorum!

   Takasın niye fotoğrafı yok derseniz, şimdiye kadar elliyi aşkın takas yaptım ve çok fazla kitabım el değiştirdi, bunları bloga taşımamaya karar verdim bu sebeple.

   Kendinize iyi bakın!

2 yorum:

  1. Bu kadar takas yapabildiğin için tebrikler:) Ben de bu takas işini sevdim, ama şimdiye kadar pek takas yapamadım. Ya bende bir sorun var bu konuda ya da Türkiye'deki herkes benimle takas yapmamak için gizlice anlaşmışlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimli bir insan değilsiniz ki, ikinci şıkkı eleyin :D

      Aklıma gelen birkaç şeyi yazayım:
      -İstedikleriniz ve elinizdekiler listesine daha çok kitap ekleyebilirsiniz.
      -Birisinin elinde istediğiniz bir kitap var, ama sizin elinizde onun istediği bir kitap yoksa, elinizdeki kitapları o kişinin istediği başka kitaplarla takas edebilirsiniz(takas işini biraz uzatıyor maalesef).
      -Üyelere şu kitabınızla ilgileniyorum, elimdeki kitaplardan ilginizi çeken var mı acaba dersiniz, ki bu bazen işe yarar ilginç bir şekilde :D

      Ama tabii her kitabı takas edebileceğiz diye bir şey yok, benim de iki-üç ay sonunda takas edemediğim en az beş tane kitap kalıyor elimde, ben de bizim halk kütüphanesine veriyorum kitapları.

      İyi takaslar ve rastgele! :D

      Sil