5 Ağustos 2014 Salı

Distopik Alemlerde Yaşasa İdim...

   Yapacak işlerim olmasına rağmen-bkz. bloga yazılacak beş kitap yorumu (her ne kadar dördünü aynı yazıya sığıştırmayı düşünsem de), çalışılacak dersler, günlüğe henüz yazmadığım ama yazmam gerektiğini sürekli kendime hatırlatıp durduğum geçen haftanın olayları-, bir işsizlik yapmaya karar verdim. Dedim, şu okuduğum distopyalardan bir liste yapayım bakayım, on altı yaşında o kurguda olursam ne oluyormuş.

  •  Genç Linus'un Öfkesi evreninde yaşasaydım; Büyük Düzenleyici'nin önünde sınava girip, düzeyime yerleşeli iki yıl olmuş olacaktı.
  •  Uyumsuz evreninde yaşasaydım; bu sene yetenek sınavına girecektim ve topluluğum belli olacaktı.
  •  Yoklar evreninde yaşasaydım; yok olmuş olacaktım. (Oh valla, kafam rahat. Ne uğraşacağım hükümdarlık davasındaki ergenlerle, konuşan ve saldırgan kurtlarla, insan yiyen böceklerle.)
  •  Açlık Oyunları evreninde yaşasaydım; iki sene daha Açlık Oyunları için çekilen kurada adımın çıkması ihtimali olacaktı.
  •  Eşleşme evreninde yaşasaydım; seneye Topluluk tarafından eşim belirlenecekti.
  •  Düşman evreninde yaşasaydım; ölmüş veya zombiye dönüşmüştüm. (Şahane. Gerilim yok, bir şey yok.)
  •  Iskarta evreninde yaşasaydım; iki sene daha ıskartaya çıkarılma ihtimalim olacaktı.
  •  Çirkinler evreninde yaşasaydım; bu sene güzellik ameliyatımı olacak ve Güzeller'in yanına yerleşecektim.
  •  Yaşlı Adamın Savaşı evreninde yaşasaydım; KSG'ye katılmak için önümde elli dokuz yıl olacaktı. (Ohoo...)
  •  Beni Seç evreninde yaşasaydım; Seçim kurasına katılmaya hak kazanacaktım.

    Gerçek hayata kaldığımız yerden devam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder