20 Aralık 2012 Perşembe

Leyleğin Getirdiği

   Şimdi bahsedeceğim üç kargo birbirinden çok farklı zamanlarda geldi ancak hepsini tek bir başlık altında anlatmaya karar verdim.


   Bu kargo Okuoku'dan gelmişti.

Uyumsuz - Veronica Roth: Konusu aşırı derecede hoşuma giden bir kitaptı, kitabın elime geçmesini dört gözle bekliyordum. 2014'te de filmi çıkacakmış. Edit: Yorum!

Veba - Michael Grant: Yoklar serisinin dördüncü kitabı. Üçüncü kitabın sonu son derece heyecanlı bitmişti. Veba'da olayların nasıl gelişececeğini çok merak ediyorum -tabii ki de veba olacaklar gerçi- :D Edit: Yorum!

Mavi Öğlen - Scott Westerfeld: Gececiler serisinin üçüncü ve de son kitabı. Edit: Yorum!



   Bu kargo Kitap Sihirbazı'ndan gelmişti. Maalesef temin edilemeyen kitaplar da oldu.

Rüzgarın Adı - Patrick Rothfuss: Bir arkadaşımın aşırı tavsiyesi üzerine aldım, fantastik bir kitap, arka kapak yazısı da bayağı etkileyici. Edit: Yorum!

Bir Milyon Güneş - Beth Revis: Evrenin Ötesi serisinin ikinci kitabı. Birinciyi de sipariş etmiştim aslında ama temin edilemedi. Edit: Yorum!

Zehir Ustası - Maria V. Snyder: Kitabın konusu, okuduğum başka bir kitaba aşırı derecede benziyor sanki ama çıkaramıyorum... Edit: Yorum!



Ateşböceği Yolu, Kış Bahçesi, Gerçek Renkler, Gece Yolu, Sevgi Uğruna Yaptıklarımız - Kristin Hannah: Bayağı bir tavsiye ettiler Kristin Hannah'ı bana, sanırım biraz fazla gaza geldim, aldım tüm kitaplarını. Edit: Almayaymışım :/ Beşini de bitirdim ancak Gerçek Renkler, Gece Yolu ve Sevgi Uğruna Yaptıklarımız kitaplarının yorumlarını blogta bulamayacaksınız. Gerçek Renkler'i pek beğenmedim, Gece Yolu ile Sevgi Uğruna Yaptıklarımız da benim için ''eh işte'' ile ''hoş kitapmış'' arasında seyreden kitaplardı. Ateşböceği Yolu yorumu burada, Kış Bahçesi yorumu da burada.



   Kitap Sihirbazı'ndan gelen ikinci kargom. Bu sefer daha memnun kaldım, çünkü bütün kitaplar temin edilebildi ve sipariş verdikten iki gün sonra kitaplarım elime ulaştı.

Dönüş - Victoria Hislop: Yazarın ''Ada'' adında, birçok ödül almış bir romanı daha var. Kitabı yazarına güvenerek aldığımı söyleyebilirim yani. Edit: Kitabı beğenmedim. Savaş ve dans üzerinde dönen bir kurgusu var. Yazar ilk kitabını oluşturan temel ögelerden de pek sıyrılamamış, bakınız; sorunlu evlilik, bir seyahate çıkma, ailesinin geçmişini öğrenme, kendisini daha güçlü hissedip evine dönme, evliliğine son verme. Yorumu bloga yazılmayacak.

Kitap Hırsızı - Markus Zusak: Yine, bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Konusu etkileyici duruyor.

Gölgeler - Ilsa J.Bick: Küller serisinin ikinci kitabı. Edit: Yorumu bloga yazılmayacak.

Yarım Dünya - Hiromi Goto: Bu kitabı almak aklımda yoktu aslında, İthaki'nin sayfasına bakarken gözüm takılmıştı sadece. Demek ki biraz fazla takılmış. Edit: Yorum!

Ofelya - Lisa Klein: Aynı yazarın ''Albia'' adında başka bir kitabını okumuştum ve çok hoşuma gitmişti. Sonunda Ofelya'yı da aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder