13 Mayıs 2014 Salı

Cağaloğlu...

   Merhabalar efenim... Dün Cağaloğlu'na gitmiştim, bunu yazmaksa bugüne nasip oldu :D Neler aldım?


Aileni Seç - Terence Blacker: Kütüphaneden alıp okuduğum, çok sevdiğim bir kitap. Kitaplığıma da eklemek istiyordum, sonunda alabildim. Yoruma buradan ulaşabilirsiniz.

Teneke Kutular - Alex Shearer: Aileni Seç gibi, kütüphaneden aldığım, çok sevdiğim, kitaplığıma eklemek istediğim bir kitaptı. Maalesef yeni basım olduğu için şömizi yok :/ Yoruma buradan ulaşabilirsiniz.

Ölüm - Charlie Higson: Düşman'ın ikinci kitabı. Düşman'dan kitabında yaşanan olaylardan bir yıl öncesini anlatıyor, tüm bu yetişkinlerin nasıl zombiye dönüştüğünü, çocukların nasıl sığınma yerlerini oluşturduklarını vs. Aslında bu kitaba başlayacaktım, ama önce ilk kitabı gözden geçirmem daha iyi olacak, çünkü çoğu şeyi hatırlamıyorum. O yüzden bunu okumayı biraz sonraya erteledim. Edit: Yorum!

Canavarın Çağrısı - Patrick Ness: Alsam mı, almasam mı kararsız kaldım başta. Ama Tudem'deki abi ''Al onu mutlaka, güzel kitaptır, 10 liraya veririz sana.'' dediği için aldım. 12 liralık indirim, boru değil :D Yirmi beşinci sayfasına kadar geldim, çok hoş. İçinde birçok çizim var ve bunlar kitabın hikayesinin etkisini arttırıyor. Edit: Yorum!

   Bir deee, şunu aldım:


   Ta-da-ta-damm! Aslında amacım tüm Kate Morton kitaplarının yorumlarını, basım sıralarına göre bloga eklemekti, ancak bu kitabı okumadan önce eklemediğim tek kitap olan Uzun Saatler'i ekler miyim, bilmiyorum. Bu arada, Uzun Saatler, Morton'un en sevdiğim kitabıdır, acaba Sır Muhafızı onu yerinden edecek mi? :D Edit: Edemedi :D Yorum!

   Bir de, yanarım yanarım, kör gözüme yanarım. Alfa'dan köşeyi dönünce Pegasus'un yeri varmış ya... Şimdiye kadar tamam, o köşeyi bir kere, Yordam Kitap'a gitmek için döndüm de, nasıl oldu da karşıma bakmadım ve yerini görmedim, hayret ediyorum. Öğrendiğime göre orada da iyi indirim yapıyorlarmış-gerçi üç sene öncesinden bahsediyoruz, şimdiyi bilemem-. Bu arada, bilin ne oldu! Ölüm Oyunu ile Komplo'nun limon kokması bir tesadüf değilmiş sanırım, çünkü Pegasus'un yerinden de aynı koku geliyordu :D

   Son olarak, müsait bir zamanda Hayaletin Savaşı'nın yorumunu yazacağım. Ondan sonra da inşallah sırada Cengiz Aytmatov'un Gün Olur Asra Bedel'i ve Robin Sloan'ın da 24 Saat Açık Kitapçının Sırrı kitabı var. Görünmez Goril'i yarıladım, ama okulda okumamaya karar verdim, çünkü dikkatim dağılıyor. Dediğim gibi Canavarın Çağrısı'nın ilk yirmi beş sayfasını okudum, bugün ya da yarın kitabı bitirebilirim. Bir de, Komplo'ya başladım, ilk yüz elli sayfasını okudum ve çok merak ediyorum nereye varacak kitap-Erebos'taki kadar heyecanlı bir merak değil ama bu maalesef-. Edit: Komplo da, Canavarın Çağrısı da bitti. İşte böyle. İyi günler efenim :D

2 yorum:

  1. Ya şu teneke kitabın kapağı ne güzelmiş öyle :)

    YanıtlaSil