20 Nisan 2013 Cumartesi

Cağaloğlu...

   Bugün Cağaloğlu'na gittim. Orada Tudem'in ve Alfa Yayın Grubu'nun dağıtım yerleri var. Bayağı kitap aldım, her gittiğimdeki gibi. İşte aldıklarım...


Dehşet Hikâyeleri Serisi - Chris Priestley: Bu iki kitabı, kardeşime gecikmiş bir doğum günü hediyesi olarak aldım. Ama bu demek değil ki, ben bu kitapları okumayacağım :P Bu arada, kitapların kapaklarını çok beğendim. Edit: Kardeşimden önce okudum... Kitapların yorumları burada ve burada.



Düşman - Charlie Higson: Bir hastalık tüm dünyaya yayılmış ve geriye sadece çocuklar ve de bu hastalık sebebiyle zombiye dönüşen insanlar kalmış. Edit: Yorum!

Hayaletin Kaderi - Joseph Delaney: Wardstone Günlükleri'nin sekizinci kitabı. Diğer kitapların aksine, bu kitabın kapağında Hayalet yok, ilginç. Edit: Yorum!



Stravaganza Serisi - Mary Hoffman: Evet, evet, üçüncü kitabın kapağı farklı. Aslında birinci ve ikinci kitabın kapakları da Çiçekler Şehri'ninki gibi olanlar vardı, ama ben bunları tercih ettim. Hem kitabın içeriğine daha uygun. Edit: Maskeler Şehri yorumu burada, Yıldızlar Şehri yorumu da burada!



Çirkinler Serisi - Scott Westerfeld: Aldım sonunda Çirkinler serisini. Birinci kitabın sonu esaslıydı. Acaba devam kitaplarında ne olacak? Edit: Çirkinler yorumu burada, Güzeller yorumu burada, Özeller yorumu burada, Ekstralar yorumu da burada.



Eşleşme - Ally Condie: Bu kitabı, Türkçeye çevrileceğini duyduğum andan beri almayı istiyordum, nasip bugüneymiş. Edit: Yorum!

Gri Gölgeler Arasında - Ruta Sepetys: Bu kitaptan haberim Tudem'in bana gönderdiği takvim sayesinde oldu. İkinci Dünya Savaşı ile ilgili bir kitap. Edit: Yorum!

Candor - Pam Bachorz: ''Farklı olmak çaba gerektirir.'' Çok hoş bir sloganı var. Bu kitaptan da haberim Tudem'in gönderdiği takvim sayesinde oldu. Edit: Yorum!

Geri Gelenler - Gemma Malley: Gemma Malley, Bildirge serisinin yazarı. Kendisine güvenerek aldım bu kitabı, ama yine de beklentimi fazla yüksek tutmuyorum. Edit: Yorum!



Riverton Malikanesi - Kate Morton: Kate Morton benim en sevdiğim yazarlardan. Bu kitabını okumuştum ancak bende yoktu, eksik kalmasın istedim. Edit: Yorum!

   Son bir şey söylemek istiyorum: Cağaloğlu'na tek başıma değil, iki arkadaşımla beraber gittim. Her ikisine de çok teşekkür ediyorum buradan, tekrardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder